2018/11/28

Jeden zagrożony gatunek uratowany! / Ploteczka #3

Zaledwie dwa dni dzielą nas od kolejnego eventu, który występuje zapewne jedynie w Polsce: Andrzejek. Czy blogi graficzne podołają wyzwaniu i zrobią coś magicznego, czy też może wydarzenie zostanie pominięte?

Mam nadzieję, że zobaczymy w Andrzejki coś magicznego...

Tymczasem mam dla Was informacje z pierwszej ręki: Panda żyje! Zastanawiałam się nad napisaniem do WWF-u, że i u nas gatunek wymiera, co mogłoby się spotkać z niezrozumieniem. 

To na tyle ploteczek. Apeluję, o podsyłanie newsów i ciekawostek oraz do nominowania najlepszych prac listopada!

xoxo, PG

PS: Popatrzcie, jakie cudo wykopałam w zamierzchłej przeszłości:
Szablon pochodzi z posta Little Me [288-289]
na Bajkowych Szablonach.
Ujrzał światło dziennie 3 października 2015 roku.
Nosi dumne numer 288 i wykonała go Neva.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jakie plotki masz dla mnie?

- Kaolia - Sidereum Graphics
(C) : KLIK